Jak ćwiczyć latem

Ponownie przyszło lato, za oknem słońce, temperatura jest nader wysoka, ostatnią rzeczą na którą mamy ochotę w upalne dni to treningi. Wszelako bez nich nasze ciało traci swoją jędrność i sylwetkę a wydolność obniża się. Tak więc jak poradzić sobie kiedy jedyne na co mamy ochotę to poleżeć sobie na hamaku, a bardzo zależy nam na pięknej sylwetce? Poniżej zamieściłem kilka wskazówek dzięki którym Twój trening znów będzie przyjemnością, pomimo żaru lejącego się z nieba.

Wieczorny trening. Jest to naturalnie najbanalniejszy sposób na to ażeby nie narażać się na wysoką temperaturę i palące słońce.

Dbaj o dobre nawodnienie. Prawidłowo nawodniony organizm to zdecydowanie podstawa by nasze samopoczucie było dobre. Winno wybierać wodę miast słodkich soków czy napojów gazowanych.

Nader ważny jest ubiór do treningu.  Ubiór musi być przewiewny, natomiast powinno się też pamiętać że wieczory nawet gorącym latem mogą być całkiem chłodne.

https://dietetyk.edu.pl/keto-actives/



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *